Gaat er iets mis met je smartphone of abonnement, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van je provider. In dit artikel lees je hoe je je provider snel kunt bereiken.

KPN klantenservice bereiken

Ben je klant bij KPN, dan kun je de klantenservice op diverse manieren bereiken. Via deze link vind je de algemene hulppagina, waar je zelf het antwoord op je vraag kunt zoeken. De snelste manier om de klantenservice te bereiken, is door de chatfunctie te gebruiken. Hiermee kom je direct in contact met een medewerker van KPN. Ook is er een Twitter– en Facebook-account en forum om je vragen op te stellen. Wil je de KPN klantenservice bellen, dan kun je de volgende nummers gebruiken:

  • 1200 (voor KPN-klanten)
  • 0800-0105 (algemeen telefoonnummer)
  • 31 6 1200 1200 (vanuit het buitenland)

Klantenservice Ziggo

Ook op de Ziggo-website zijn er diverse manieren te vinden om de klantenservice te bereiken. Naast een Twitter– en Facebook-account en forum, zijn er ook veelgestelde vragen met antwoorden aanwezig. Uiteraard kun je ook via het contactformulier per e-mail de klantenservice bereiken. Wil je liever de Ziggo klantenservice bellen, gebruik dan de nummers hieronder.

  • 1200 (voor Ziggo-klanten)
  • 0900-1884 (algemeen telefoonnummer)
  • 0800-0620 (voor ZZP & MKB)

Klantenservice Vodafone

Ben je klant van Vodafone, dan kun je op de contactpagina direct je vraag stellen. Hier vind je vervolgens het antwoord op allerlei verschillende vragen, over bijvoorbeeld je sim only-abonnement of simkaart. Het is ook mogelijk om via Twitter en Facebook (24/7) je vraag aan de Vodafone klantenservice te stellen. De Vodafone klantenservice bellen kan met onderstaande nummers.

  • 1200 (voor Vodafone-klanten)
  • 1201 (mobiel)
  • 0800-0094 (algemeen telefoonnummer)
  • 0031654500100 (vanuit het buitenland)

Klantenservice Tele2

Op de klantenservice-pagina van Tele2 staan bovenaan allerlei onderwerpen met veelgestelde vragen en antwoorden. Je vindt er ook berichten over recente storingen en andere meldingen. De virtuele assistent helpt je als je een specifiekere vraag hebt. Ook is er een forum en Twitter– en Facebook-account. Hieronder vind je de telefoonnummers om de Tele2 klantenservice te bellen.

  • 1200 (voor Tele2-klanten)
  • 020-754 4444 (algemeen telefoonnummer)
  • +31640191602 (vanuit het buitenland)

Klantenservice T-Mobile

T-Mobile-klanten kunnen via FacebookTwitterhet forumde chatfunctie of per e-mail de klantenservice bereiken. Houd er echter rekening mee dat de reactietijd per kanaal nogal verschilt. Met de chatfunctie heb je al binnen tien minuten reactie, terwijl je per mail wel meerdere dagen moet wachten. Wil je liever de T-Mobile klantenservice bellen, gebruik dan de nummers hieronder.

  • 06 – 2400 1200 (voor T-Mobile-klanten)
  • 0800-7123 (algemeen telefoonnummer)
  • +316-24001200 (vanuit het buitenland)