Ontevreden met je abonnement en wil je eigenlijk overstappen? Of wil je gewoon van je huidige bundels af? Dit moet je weten over sim only maandelijks opzeggen.

Sim only maandelijks opzeggen

Bij traditionele mobiele abonnementen zit je eigenlijk altijd één of twee jaar aan je abonnement vast. Tussentijds van provider veranderen zit er niet in; hooguit kun je gedurende de looptijd upgraden naar een grotere bel- of databundel. Flexibel zijn zit er niet in.

Gelukkig kun je ook kiezen voor een maandelijks opzegbaar sim only abonnement. Dan heb je geen gedoe met lange looptijden, en kun je op elk moment overstappen. Deze abonnement zijn precies zoals de naam beschrijft: je betaalt per maand, en kunt de overeenkomst dus op elk moment opzeggen. Een Robin Mobile sim only kan je bijvoorbeeld alleen maar per maand afsluiten. Bij OnlySim helpen we je gemakkelijk de voordeligste en beste abonnementen te vinden, die precies op jouw wensen aansluiten.

Let op: niet ieder sim only abonnement is maandelijks opzegbaar. Ook hier kun je namelijk kiezen voor abonnementen die één of twee jaar lopen. Deze zijn doorgaans een stukje goedkoper, omdat providers trouwe klanten graag belonen. Zijn kosten het belangrijkste voor je, dan kun je al gauw een paar euro per maand besparen door je abonnement voor langere tijd vast te leggen.

Bovendien biedt niet elke provider maandelijks opzegbare sim only abonnementen aan. Kies je voor een sim only abonnement van KPN, Vodafone of T-Mobile dan zit je eigenlijk altijd vast aan een contractduur van een jaar of meer.

Verlopen abonnement? Ook maandelijks opzegbaar!

Als je contract eenmaal verlopen is, en je hebt nog niets verlengd, dan heb je in feite ook een maandelijks opzegbaar abonnement. Je hebt dan nog geen nieuwe overeenkomst gesloten met je provider, waardoor je huidige bundel maandelijks vernieuwd wordt. Ook dan ben je dus volledig flexibel om op elk moment je abonnement op te zeggen of over te stappen.